Velkommen til mit univers - en blandet landhandel med lidt af hvert - lige nu mest håndarbejde

søndag den 16. januar 2011

Kort stand by

SØNDAG - Har forladt familien og er ankommet til Århus. Forude venter endnu en uge på skolebænken, en uge med fokus på opgaveskrivning. Det er NU det skal være, NU jeg får skrevet det sidste....

Altså ikke noget med at bruge tiden på blogs eller håndarbejde, hårdt terperi denne gang!

Derfor bliver der lidt stille fra mig i den kommende uge, men jeg har taget nogle billeder med og tilladt mig selv et enkelt indlæg dagligt - og så glæder jeg mig helt vildt til at sidde i toget hjem på fredag og surfe rundt for at se hvad alle de kreative har bedrevet i ugens løb.

Jeg har haft en fantastisk weekend. Indendørs kajak DM i Vejle, hvor tøsen klarede det flot - Stort brydestævne i Kolding, hvor knøsen fik bank af både Sverige, Tjekkiet og Frederrikssund, men var glad alligevel !?! Og så allerbedst af det hele, en superhyggelig weekend med veninden i Haderslev. Alt for sene nætter, rigelig te og et nyt overblik over alt det nære og vigtige i hinandens liv. Tak Anja, det var fantastisk.

God søndag og god uge i blogland!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...