Velkommen til mit univers - en blandet landhandel med lidt af hvert - lige nu mest håndarbejde

søndag den 1. maj 2011

maj på vej

Dejlige majdage er forhåbentlig i vente, den første af slagsen ser lovende ud. Fik datteren hjem fra træningslejr i aftes, og hun og jeg har planer på det hemmelige projekt når hun engang vågner. En anden hemmelighed har taget form og skal med posten på tur, så foreløbig afslører jeg ikke mere end dette


Der vaskes og males stadig i haven og jeg forsøger at overse ironien i at når nu det hele er klar på terassen i eftermiddag, lover de koldere vejr - og truslen om nattefrost har udsat mine blomsterindkøb -Øv, altså. Men, men, når solen kommer er jeg klar til at nyde på min skønne veranda. I skal nok få et billede, men først når jeg er helt på plads igen. - og sikker på at solen skinner !!!!

Maj byder måske også på udtrækning af min give away. Den har været længe undervejs, men det står klart at man selv skal være aktiv på andres blogs for at trække folk til (hvilket jo bare er rimeligt) Jeg har bare ikke altid tid nok - nå, det kommer og der mangler bare en enkelt læser. Som jeg skrev i går er gaven måske lidt vinterlig - men jeg har fundet lidt ekstra til at lægge ved, for dem der lige nu ser frem til sommer.

Dejlig første maj-søndag til alle

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...