Velkommen til mit univers - en blandet landhandel med lidt af hvert - lige nu mest håndarbejde

mandag den 24. januar 2011

Ten To Go...

Medlemstallet stiger og jeg skyder derfor min første beskedne give away igang. Det er et par stykker af mine strikkede knapper med broderi, sjove til tasker, store trøje eller bare til pynt.
Håber I kan lide dem.


Reglerne er set før:
1 lod når du skriver en kommentar
2 lodder for kommentar OG fast læser
3 lodder for hele pakken, kommentar, læser og link på din blog.

Husk at du sagtens kan deltage uden selv at have en blog,
 du skal bare have en google account
- eller du kan sende en mail til mig på rikke@mail2tram.dk

Jeg trækker lod når jeg har 25 faste læsere

11 kommentarer:

  1. Hej Rikke!

    Jeg vil meget gerne deltage i din give away med 3 lodder.
    Fine fine knapper. Dem vil jeg hurtigt finde anvendelse for :o)

    Kh Randi♥

    SvarSlet
  2. Hej Rikke
    Jeg har også meldt mig på banen på din fine blog. Og de skønne knapper ville passe perfekt til den poncho jeg er i gang med at strikke.
    2 lodder til mig.
    kh Pia

    SvarSlet
  3. Tre lodd tli meg! Jeg fant akkurat bloggen din og gleder meg til å utforske den.:)

    SvarSlet
  4. Knapperne er vinterlækre - men hvor er de HELT smukke fra i sommer?

    SvarSlet
  5. Så lykkedes det! Dem fra i sommer ligger på lager til den rigtige anledning - der er stadig mange ting at afprøve på knappefronten

    SvarSlet
  6. 2 lodder til mig fine knapper:)

    SvarSlet
  7. Vil be' om 3 lodder :D
    (vil ikke oplyse min blogs navn)

    bongo.rosa@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Vil gerne deltage med 3 lodder;D

    Fed Give away :D

    http://proox.blogspot.com/

    SvarSlet
  9. Hvor er de fine, jeg vil gerne være med; jeg har lige meldt mig som din læser nr. 24, så der mangler kun 1 :D. 2 lodder til mig

    SvarSlet
  10. Ih hvor jeg glæder mig til at se hvem den sidste bliver - da gaven måske er lidt vinterlig vil jeg lægge en lidt mere sommerlig overraskelse ved, så bare kom an alle sammen

    SvarSlet
  11. Jeg kan vist lige nå at være med, to lodder til mig, tak

    maja

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...