Velkommen til mit univers - en blandet landhandel med lidt af hvert - lige nu mest håndarbejde

torsdag den 27. januar 2011

Desværre...

Gemalen er stukket på herre-skitur med kameraet, så I må ha lidt ældre nyheder. Disse blev færdige i forrige uge, men er desværre blevet for små. Jeg er altså ikke en ørn til at filte ting der skal passe. Gode råd modtages gerne - enten ser det ikke filtet ud (kan bedst lide det tæt) eller også bliver det alt for småt. Strik større..... ja, ja, jeg ved det.

Jeg havde tusind tanker om pynt mens jeg var i gang, men nu ligger de bare og glor tomt i kurven. Til gengæld bobler hjernen over med mange nye ideer, mens fornuften prøver at fastholde mig i igangværende projekter.

Har endnu engang kastet mig over posen til min skihjelm. Det er efterhånden en vittighed !!! Den har i flere år været med på skiferie, sammen med en masterplan oppe i mit hovede. Men det er ikke blevet til så meget. I år er jeg dog opsat på endelig at færdiggøre den og er derfor tyvstartet - klog af skade. Det tegner lovende og når kameraet kommer hjem vil jeg dele resultatet.

Nu er det snart weekend - Og åhh hvor jeg dog glæder mig.

3 kommentarer:

  1. Hej Rikke!

    De er ellers rigtig søde dine små sko. Hvis det ikke er meget de er for små, kan du gøre dem våde (KUN håndvarmt) og komme balsam på dem. Det kan gører, at du kan trække dem lidt større. Når de har fået størrelsen skyller du balsamen ud igen.

    Kh Randi ♥

    SvarSlet
  2. En skam at de er for små, for de er ellers godt nok fine!! I øvrigt vil jeg lige sige, at hvis det var mig der skulle strikke så langskaftede strømper, så havde jeg også nægtet :-) Men mine små høns er ikke så modebevidste endnu :-D

    SvarSlet
  3. Det lader til du har brug for at øve dig størrelsesmæssigt - men hvor ER de bare SUPERsøde, du dygtige kvinde.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...