Velkommen til mit univers - en blandet landhandel med lidt af hvert - lige nu mest håndarbejde

lørdag den 1. januar 2011

NYTÅRSFORTSÆT
Godt nytår!
Nu er det igen tid til nytårsfortsætter, og i år handler mit om færdiggørelse. Et kritisk kig i kurven med ikke-færdige håndarbejder og et fast tag i min egen krave - det burde kunne få bare et par af tingene færdige - og så måske lidt kreative planer for ubrugt stof og garn kan være guleroden når pligten er gjort. Det er jo sjældent ideer der mangler, men nu skal der lige gøres ting færdige. Sidste år var fortsættet at få brugt noget af alt mit garn. Det gik også godt nok, blev til flere at min mors kalenderprojekter, men virkede ikke efter hensigten da de tomme garnkasser nærmest hensatte mig i panik og resulterede i lige så mange nyindkøb som jeg netop havde brugt :-) 

1 kommentar:

  1. Hej Rikke!

    Hvor er det en hyggelig blog du har. Jeg glæder mig til at følge dig. Du er så én nærmere de 25 :o)

    Velkommen til min blog.
    God dag.

    Randi

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...