Velkommen til mit univers - en blandet landhandel med lidt af hvert - lige nu mest håndarbejde

onsdag den 19. januar 2011

Bare en lille smule fra mig...

Først skal I altså lige se Gittes mummier - er de ikke bare skønne?
De var en fødselsdagsgave til en meget heldig pige. Det er så godt gået, Gitte.


Og jeg selv har jo ikke lavet andet end skolearbejde - godt ugen snart er ovre - glæder mig til hækleturen hjem (de mindre håndarbejdshungrende kalder det togturen) Men som lovet er her lidt fra før jeg tog afsted. De sidste dage har jeg måttet nøjes med at gå forbi Sys Fredens dejlige butik Fandango . Væggen med garn i alle de skønne nuancer gør mig glad, bare jeg kigger ind fra gaden.


Dette er mit første eksemplar af nogle strikkede armbånd min mor havde fundet mønsteret på. Har selvfølgelig glemt linket, men jeg finder det hvis nogen er interesserede.
Jeg har strikket i bomuld, men tror tynd uld er bedre da bomulden bliver lidt "slap".


Men det er nu meget sødt, synes jeg. måske lidt sommerligt, men den tid kommer også - meget snart hvis jeg skal bestemme. Billedkvaliteten er ikke i top, beklager.

Tidligt i seng, tror jeg - men først lige nyhederne...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...