Velkommen til mit univers - en blandet landhandel med lidt af hvert - lige nu mest håndarbejde

lørdag den 22. januar 2011

Awards - eller ikke awards

Jeg har fået min første award, og var selvfølgelig smigret. Havde ikke lige tid til at lægge den frem til skue pga uddannelse, men fik dermed også lidt tid til eftertanke.

Jeg er noget frem til pænt at takke randi og så i øvrigt erklære min blog for award fri. Det er bestemt ikke anderkendelsen, den slags elsker jeg, det er kædebrevs-problematikken der giver problemer.

Da jeg begyndte at blogge var det delvist fordi jeg var træt af visse dele af den slags der florerede konstant på facebook og jeg har altid med stolthed været den mest ubekymrede kædebrevs-bryder. En award alle har inden for kort tid, er en måde at reklamere for hinanden på - fint med mig, men lad os kommentere indlæg, henvise til gode billeder eller på anden måde synliggøre de ting vi kan lide..

Jeg arbejder på en lille "button" der kan markere min holdning, men også det kræver lidt omtanke. Det er nemlig under ingen omstændigheder at min hensigt at støde nogen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...