Velkommen til mit univers - en blandet landhandel med lidt af hvert - lige nu mest håndarbejde

mandag den 17. januar 2011

Hey, så I lige det ???

Min lille læserskare er nu tocifret !!!
 Det lyder måske ikke af meget, men jeg er kisteglad hver gang jeg ser nytilkomne. Så glad at jeg nu for alvor har taget hul på min første give away. Jeg vil ikke røbe så meget nu, bare sige at materialerne er gjort klar og hvis planen holder bliver det i kategorien "småt men godt". Jeg har tænkt at skyde den af når der er 25 læsere, men nu må vi jo se om jeg når at blive færdig, ellers finder jeg på noget andet - ideer er der nok af.

I dag faldt jeg over den lækreste lille forretning i Badstuestræde i Århus

Det var godt at jeg er så målrettet (øhh??) for det lykkedes mig at komme ud af butikken med kun 2 meter bånd i herlig forårsfarve. Men en dag når jeg har mere tid, så........

3 kommentarer:

  1. Jeg kom lige forbi din blog ad tilfældighedernes vej. Det lykkedes mig at blive fanget af kreative indslag, så jeg melder mig som den næste i rækken af faste læsere. Hvis du har tid, er du da velkommen til at kigge den anden vej til min hverdag.

    SvarSlet
  2. Ligesom Susanne blev jeg også fanget af et billede. Helt tilfældigt;0)
    Dejlig blog du har med mange fine ting du har lavet. Melder mig som fast læser på fanen ;0)
    God dag

    SvarSlet
  3. Hehe kender godt følelesen. Jeg jubler også når der kommer flere læsere til...
    Men en fin blog du har, har meldt mig til og følger hvad du laver og skriver..
    God dag til dig..

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...