Velkommen til mit univers - en blandet landhandel med lidt af hvert - lige nu mest håndarbejde

fredag den 22. april 2011

fiks & færdig fætter-fant

I påsken for to år siden fik fætter-Jacob en hæklet elefant, men min søster har flere gange klaget over den efterhånden gennemtyggede snabel - så nu er der ny fætter-fant til morgendagens påskefrokost.

Denne gang er han syet, nu er man jo blevet en stor fætter, og glad for farver - så moster har dykket i stofkurven og har en ny elefant klar.

Jeg glæder mig til at se om han tager den til sig - men mest glæder jeg mig til at sse ham igen, det er ALT for længe siden!!!

4 kommentarer:

  1. Super sød elefant, den må han helt sikkert blive glad for.

    SvarSlet
  2. elefantastisk!!!! super sød og så kommer han jo marcherende i edderkoppens spind :). Kan det passe at jeg kender det øverste rygstykke-stof?

    SvarSlet
  3. Han blev glad for den, tullede rundt i haven med den og fortalte lange historier, som vi andre ikke helt forstod.

    Rygstykket med stjerner er fra børnenes puder - for nyligt indkøbt i stof og stil...

    SvarSlet
  4. Og det andet er en gammel nederdel af Emmas...

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...