Velkommen til mit univers - en blandet landhandel med lidt af hvert - lige nu mest håndarbejde

tirsdag den 5. april 2011

idemylder

Da mine børn var yngre lærte de i skolen teknikken. der af mange er kendt som "mind-map" I de mindre klasser på vores skole hedder det bare "ide-mylder"

Og Ide-mylder er lige præcis hvad jeg lider af i øjeblikket. Faktisk i så slem en grad at det næsten handlingslammer mig fordi jeg ikke ved hvor jeg skal begynde - og derfor ender med at begynde ALT for mange steder på en gang. De sidste dage har jeg skiftevis taget mig af både det ene og det andet, men intet lader til at blive rigtig færdigt, hvilket frustrere mig. Men nu skal det være NOK !!!  Jeg har lagt en stor blok på mit arbejdsbord, hvor alle igangværende projekter er noteret og så er der masser af plads til at beskrive nye ideer når de kommer - men de får ikke lov at blive til noget, før noget af alt det andet er færdigt.

Vil I høre om nogle af projekterne (at fortælle forpligter jo også til at blive færdig og lige nu gælder alle kneb :-)

kjole til Emma til træningslejren (prøvemodel for festkjole til senere på året
fælles projekt med Emma til sidste skoledag
6 kanter der sys sammen til sjal
hæklenåle og strikkepindeetuier
dejlige forårstørklæder
puder - til spillerum og til Emmas sofa
fødselsdagsgaver til April-fødselarerne

.... og sikkert et par ting mere jeg har glemt i skyndingen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...