Velkommen til mit univers - en blandet landhandel med lidt af hvert - lige nu mest håndarbejde

torsdag den 14. april 2011

Orden på pinde

Som lovet i går vil jeg vise mit nye etui til etrikkepinde. Dillen har helt taget over, og jeg, der ellers er kendt som notorisk rodehovede, ved lige nu præcis hvor hver eneste "pind" i huset befinder sig - og hvilken størrelse den har.
 Gad vide hvor længe det holder ? ? ?


Broderiet er fra en dækkeserviet af ældre dato og foerstoffet er de gamle gardiner fra gæsteværelset.

Der er flere etuier på vej - måske jeg når at sy bånd på det til strømpepindene i morgen.


1 kommentar:

  1. Hvor er det bare nogle fine etuier du har lavet :-) Det er skønt at have lidt styr på de pinde, der ellers har det med at brede sig over hele huset ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...