Velkommen til mit univers - en blandet landhandel med lidt af hvert - lige nu mest håndarbejde

tirsdag den 19. april 2011

Min usynlige ven

Sidder i min dejlige hule med åbne vinduer til det flotte vejr sammen med ham, min datter kalder min usynlige ven. Forklaringen er ikke at jeg er begyndt at tale med mig selv, men at jeg er blevet glad for lydbøger til håndarbejdet - og når hun kommer hjem fra skole og kan høre stemmer et sted fra huset, spørger hun hvem der er her - ingen siger jeg, og slukker, men du talte med en......  Og sådan er lydbogen altså blevet til min usynlige ven, en rammende betegnelse synes jeg selv.

I dag kommer endnu en af gaverne frem i lyset, Camilla har nemlig fået sin uglebluse, så nu kan den luftes her også. Mønsteret er fra Stof og stuff i Århus og den sarte men varme syrenfarve er ren bomuld. Den var rigtig hyggelig at strikke og jeg er godt tilfreds med resultatet.




Nu skal der ryddes lidt op - flere dages kreativitet sætter sine spor, men nogle nye ideer er blevet afprøvet og billederne følger snart - kan sige så meget at der kommer en lille udvidelse af min give away her på falderebet - mangler nemlig kun 2 læsere i at første mål er nået.

2 kommentarer:

  1. Hvor hyggeligt med en hemmelig ven :-) Så intim er jeg ikke blevet med min oplæser for tiden, men det kan da være det kommer...Blusen er bare super sød, bærestykket er helt fantastisk og uglerner er jo altid et hit!

    SvarSlet
  2. den opskrift MÅ jeg bare låne på et tidspunkt. Kender et par stykker, der vil elske den. Hvilken alder har du den i?

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...