Velkommen til mit univers - en blandet landhandel med lidt af hvert - lige nu mest håndarbejde

torsdag den 14. april 2011

Frem i lyset


Dette tørklæde til Eva har været færdigt længe, men da det skulle være en overraskelse, har billederne ventet. Eva er den mest utrolige kvinde, med en skæbne der givet hende mulighed for at bevise det! Tørklædet er et fælles projekt med Emma. Det er hende der har hæklet hjerterne, der skal repræsentere alle de mennesker der tænker på Eva og støtter hende i en svær tid. Samtidig signalerer det også forår og glade farver. Jeg hæklede kanterne på vej hjem i bilen efter vinterferien, efter denne fantastiske bog som er en af mine "bibler" i øjeblikket. Min mor købte den til mig for 1 år siden og jeg elsker den!

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...