Velkommen til mit univers - en blandet landhandel med lidt af hvert - lige nu mest håndarbejde

onsdag den 13. april 2011

klar til at dele

Så har jeg endelig fået taget billeder af nogle mine seneste syslerier - Der var pludselig mange ting i gang, flere af dem gaver, men også lidt til mig selv. Jeg har besluttet at fordele billederne over nogle dage, da det tilsyneladende er den sværeste del af bloglivet for mig, det der med at huske at fotografere. Men forleden fik jeg da taget disse udenfor.

Det er mit nye etui til rundpinde - og jeg blev så glad for den nyfundne orden at dillen greb om sig og jeg også syede et til strømpepindene. Hæklenålene har været i "hus" længe, men pludselig så mine lange strikkepinde så sølle ud. De sad i et syet etui som jeg købte i Sydengland i sommeren 1986. Jeg havde aldrig før set den slags og da jeg kom hjem 1½ år senere kopierede jeg en del af dem til gaver. Men mit eget har altså overlevet. Indtil nu - for pludselig kunne jeg se hvordan jeg ville have det, og næppe var tanken tænkt før stoffet klippet - I morgen deler jeg resultatet.
Der er også et lille tegne-penalhus på vej til Emma en af de nærmeste dage.

1 kommentar:

  1. Hej Rikke
    Super flot rundpinde etui, har du lavet et mønster/ syvejledning til ?
    Sådan et vil jeg rigtig gerne lave til min søster, som strikker vildt meget �� jeg har ikke selv nogen rundpinde så jeg mangler lidt mål til at sy efter�� jeg tror det vil være et hit som julegave �� mvh Jonna

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...