Velkommen til mit univers - en blandet landhandel med lidt af hvert - lige nu mest håndarbejde

torsdag den 20. januar 2011

SPÆNDING PÅ HØJT PLAN

File:Cochrane Ontario 2.JPG

Emma, min dejlige datter på 15, har netop sagt ja til tilbud fra en familie, der gerne vil huse hende i hele næste skoleår. Hun skal bo i Cochrane, Ontario, Canada - og det er bare så spændende det hele. Kunne jo ikke helt være en del af glæden herovrefra, men talte med hende på Skype. Selvom hun havde svært ved at sidde stille på stolen efter lige at have haft en længere telefonsamtale med familien. De er tosprogede og hun kommer til at gå i en fransk skole, men med ca halvdelen af undervisningen på engelsk. Åh, hvor ville jeg gerne bare kunne kramme hende og dele glæden lidt bedre.

Så ikke noget kreativt indslag i dag, det er bare Emmas nyhed der tæller.

2 kommentarer:

  1. Det lyder godt nok spændende.
    Kig på min blog. Der ligger en award til dig.

    God aften.
    Kh Randi ♥

    SvarSlet
  2. Hej Rikke!
    Tak for din kommentar. Jeg synes at det kunne være en kanon idé, at vi laver vores eget "skilt" til awardfri. Strudsen er jo bare "lånt" på nettet. :o)

    Knus Randi ♥

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...