Velkommen til mit univers - en blandet landhandel med lidt af hvert - lige nu mest håndarbejde

fredag den 14. januar 2011

Ups, kom til at pjække

"Det var bare noget jeg kom til...."

Og selvfølgelig kom jeg til at pjække fra dagens pligter da jeg så disse fine manillamærker hos Miss AD i morges. De er da bare for søde. Jeg har været en god pige og kun snydt med et enkelt, sikkert mest fordi der ikke var mere garn i den rest jeg fandt i den rigtig farve.

Jeg har ikke besluttet hvad der skal broderes på den, men er sikker på at den pludselig finder sin berettigelse.Og også sikker på at der dukker flere op snart.




Foreløbig hænger det bare her

3 kommentarer:

  1. Hej Rikke!

    Ja det kan jeg godt forstå. De er da bare for søde.

    God weekend.

    Kh Randi♥

    SvarSlet
  2. sikke en sød ide ....er der en diy til den ..til dem der har brug for mig feks. :-))

    SvarSlet
  3. Hej Rebekke, ja de er ret fine. Jeg har hæklet dem ud af hovedet, men ideen skylder jeg Miss AD, hun har en DIY på både en stor og en lille.

    Rikke

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...