Velkommen til mit univers - en blandet landhandel med lidt af hvert - lige nu mest håndarbejde

onsdag den 29. december 2010

Hovsa....

Her er er at min mors vævede tørklæder - det er er IKKE et særlig trofast ét af slagsen, da det skifter ejer oftere end vanligt. Forklaring ?  Først vævede min mor det, men var ikke rigtig tilfreds - så jeg fik det med beskeden "vil ikke have det retur, du må gøre hvad du vil med det"  Så fandt jeg hæklebogen frem og tilsatte et par brede kanter, og juleaften da jeg viste det frem, ville mor gerne have det med hjem igen!  Det fik hun - for jeg ved at der er et projekt til mig på vej til væven - måske endda mere end ét så jeg deler gerne. Nu vil jeg begíve mig i Metro til de sidste nytårsindkøb og så skal de sidste julerier væk.

2 kommentarer:

  1. jeg synes, du skal lokke din mor på bloggen, så vi kan følge med i hendes væverier. Kram

    SvarSlet
  2. Ja, jeg har prøvet at hentyde lidt, men måske denne opfordring fra dig kan være med... Hun laver rigtig mange lækre ting efterhånden og har lige fået væv nr to så nu har hun lovet at Emma og jeg skal på kursus.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...