Velkommen til mit univers - en blandet landhandel med lidt af hvert - lige nu mest håndarbejde

onsdag den 15. december 2010

Jeg er ikke den eneste...

Jeg ved jo godt at jeg ikke er den eneste med kreative evner i familien, men Emma satte mig alligevel til vægs i søndags. Jeg havde fundet en masse Schleich dyr fra gemmerne, bedt alle i familien om at vælge en bunke og selv pakke dem ind. Så skal lille Jacob nemlig have dem i julegave. Jeg havde forestillet mig noget i retning af 5 pakker, der så forskellige ud - men Emma tog opgaven meget alvorligt og benyttede en af sine sjældne fridage til at male denne kik-kasse og montere skovens dyr i den. Det ligner simpelthen en million!!!
Og da hun så var i gang fixede hun også lige lillebrors jungledyr med en simpel men virkningsfuld uro. Jeg skal vist for alvor i tænkebox her. Jeg syede en pose til hans fødselsdag så nye ideer skal til. Forslag modtages selvfølgelig altid gerne.


1 kommentar:

  1. ajj hvor flot - æblet falder sjældent langt fra stammen :). Jeg har altid selv haft en ide om at lave kikkasse(r). Det er bare aldrig blevet til noget.
    Jeg snuppede også lige din ide med blogliste. Det taler til nysgerrigheden og udbredelsen.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...