Velkommen til mit univers - en blandet landhandel med lidt af hvert - lige nu mest håndarbejde

lørdag den 25. december 2010

Yes det virkede

Så fandt jeg både ud af at lægge collagen fra Picasa herind OG linke til Anjas side - fremgang.

I min stolthed glemte jeg at få præsenteret de sidste kalendergaver, så de kommer her:
 
strikkede vaske- eller karklude


Filtede servietringe


lille ikon med russisk dukke brodereret med Bayeux sting
Og den 24.december fik hun en scrapbog med alle mønstrene til månedens gaver - dvs, lige den nåede jeg ikke at få færdig, men næsten, så den bliver afsendt så snart jeg får det sidste opdateret. 

2 kommentarer:

  1. Heldig - er vist ikke stort nok et ord - det har været S U P E R i 24 decemberdage at starte med en kreativ, kærlig gave - taknemmeligheden vil ingen ende tage - sådan føler den stolte mor det..

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...