Velkommen til mit univers - en blandet landhandel med lidt af hvert - lige nu mest håndarbejde

lørdag den 25. december 2010

Og så sidste gang i dag...

Opsamling - det er gået stærkt de seneste dage med færdiggørelser og juleforberedelser. Klargøring til Victors rejse og alle kreative projekter der skulle afsluttes.

Derfor denne lille opsamling, hulter til bulter, men så er jeg med og kan sætte mig i sofaen med god "blog-samvittighed"

Julegave fra lille Jacob, er han ikke bare skøn?

Vi har nedlagt "kontorrodet" og lavet spisestue - det pyntede og fungere rigtig godt.

Fik disse gamle broderede dækkeservetter i min julekalender - gode ideer til hvad jeg kan lave af dem modtages gerne, jeg er lidt blank lige nu, men de er meget søde...

Bedstemor fik filtede lysestager - har ikke hørt fra hende endnu, men håber hun syntes om dem

Og så løste jeg Jacobs gave med en syet "gemme-pude" hvor han kan putte både dyr og mange andre ting ned i. Puden blev straks testet og JA, der kan være mange legoklodser i poserne, ligesom det er fantastisk spændende hver gang krokodillen kravler op fra sit gemmested.


Så - det var nogle ar alle de ting jeg har villet skrive om den seneste tid, men ikke haft tid til - nu vil jeg prøve om jeg kan løsrive resten af familien til lidt juledagshygge og tænde mit smukke juletræ igen.

RIGTIG GLÆDELIG JUL

2 kommentarer:

  1. jamen Rikke, sikke en flot spisestue!

    SvarSlet
  2. Hvis de dækkeservietter lå hjemme hos mig, ville de blive til en lomme på en nederdel, en mobilholder eller hvis F & M, betyder meget for dig, et hjerte eller et kræmmerhus til dit juletræ til i år. Fin blog fra den ene nybegynder til den anden ;))

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...