Velkommen til mit univers - en blandet landhandel med lidt af hvert - lige nu mest håndarbejde

lørdag den 4. december 2010

December på sofaen

Sidder her med en nyopereret fod, der ikke tillader for meget vandren omkring, selvom den er i bedring. Jeg har de sidste dage surfet rundt på andres blog's for at blive inspireret - og kan se hvor meget jeg har at lære. Det er næsten deprimerende, men bær over med mig, så må jeg jo prøve at komme efter det.

Jeg har syet videre på kostumerne og har nu et færdigt jordbær og et lys til lagkagen - lagkagebunden er klippet men så ville foden tilbage på sofaen. Må prøve at nå lidt mere i morgen.

Nu har jeg besluttet at prøve at lave et fotoalbum - vil bare vise nogle tidligere projekter for at give en ide om hvad jeg laver - Alt der er undervejs lige nu er kalender eller julegave og kan ikke vises her endnu.

Fik et fint stykke stof i min pakkekalender i går - med engle. Jeg kan ikke finde en god ide til hvad jeg skal lave - for lidt til en dug og for stormønstret til mindre projekter. Nå, det må vente til kostumerne er færdige.

Har også hæklet danske armbånd som byttegaver til Victor - de er rigtig søde, men er ikke fotograferede endnu, Det kommer, det kommer

Hov, det her blog-halløj er vist endnu mere tidskrævende end først antaget....................men sjovt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...