Velkommen til mit univers - en blandet landhandel med lidt af hvert - lige nu mest håndarbejde

onsdag den 29. december 2010

Give aways

Det går stille fremad med mine erfaringer i denne fagre nye blog verden, men der er ting det kniber med. Der er først og fremmest tiden - og så er der det med give aways. Der er mange lækre ting at vinde derude, men jeg kan altså ikke hitte ud af at lave det der link med billede, der giver et ekstra lod. Måske der er en der kan hjælpe mig, har spurgt flere steder så nu venter jeg bare (u)tålmodigt.

Min egen give away ?  Det bliver når jeg har 25 faste læsere - Ingen anelse om hvor lang tid det tager.

1 kommentar:

  1. Hej Rikke

    Hyggelig blog du har her :-) Og hvis du ikke har fået svar, så kan jeg da hjælpe.

    Du vælger under "design" i dit betjeningspanel" at tilføje en gadget - i dette tilfælde et billede. Så kommer der er vindue op, hvor du kan give dit billede en overskrift, en "underskrift" og et link! Her sætter du linket ind til den side du vil linke til. Skriv til mig hvis det ikke er forklaret godt nok.

    Kh., Mette

    Og P:S: Du kan jo øve dig på at linke hvis du vil deltage i min give away :-) God weekend.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...