Velkommen til mit univers - en blandet landhandel med lidt af hvert - lige nu mest håndarbejde

søndag den 26. december 2010

Afsløringens time...




Dette er min julegave til min dejlige veninde. En kalender der skal vare hele året. Der er en lomme til hver måned, der må klippes op når det bliver den 1. og så................. nå nej, det må I vente med at høre mere om til vi er i januar. Men nu ved jeg at pakken er åbnet og kan dele billedet af dette lidt skøre projekt, der bare har været så sjovt at lave. Især hyggede vi os med at pynte lommerne med alt fra gemmerne - måske noget af det dukker op i nye projekter fra Anjas hånd i løbet af året.
Posted by Picasa
Eller dele af afsløringen...

1 kommentar:

  1. 1000 tak. Ih, hvor jeg glæder mig. Jeg var liiige ved at åbne den første pose i dag. Hvad kan man ellers foretage sig, når man er syg??? og selv medlidenheden har overtaget.
    Tålmodighed er heldigvis en dyd, så jeg venter og åbner først nytårsaften, når jeg kommer hjem til et tomt hus efter aftenvagt. <3

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...