Velkommen til mit univers - en blandet landhandel med lidt af hvert - lige nu mest håndarbejde

tirsdag den 21. december 2010

HANDLINGSLAMMET

Sidder her og tænker på at det kunne være hyggeligt at lægge lidt på bloggen - men ender helt handlingslammet - vasketøjsbjerget der har indtaget stuen kæmper om kap med de manglende juleforberedelser om min opmærksomhed og jeg kan ikke engang huske hvad min mor har fået i kalenderen, så heller ingen fotos af det.

Anjas engle hænger i lysekronen, ingen tyske salmebøger her, men en gammel eventyrbog - og så fik de filtkuglehoveder. Er blevet så glad for dem at de nok kommer til at danne tema for julebordet i år. Noget med hvid dug, foldede engle, hvide lys med kant af eventyr og......  ja, ja - der er masser af tid (selv for dem der skal arbejde i døgnvagt den 23)

Ellers er julegaverne ved at være klar og heldigvis har jeg fri i morgen

1 kommentar:

  1. :)) stort smil. Og så kunne jeg godt tænke mig et billed af englene...

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...