Velkommen til mit univers - en blandet landhandel med lidt af hvert - lige nu mest håndarbejde

lørdag den 25. december 2010

JULEN 2010


Så er juleaften overstået - rigtig hyggeligt var det, men meget præget af Victors spænding over at skulle afsted. Her til morgen er han så sat på flyet til Filippinerne og endelig er han på vej. Det var glade børn med masser af sommerfugle og lidt juletræthed i kroppen der mødtes i lufthavnen. Juletræet står i stuen med al sin hjemmelavede pynt fra mange års produktion og gode bidrag fra kreative veninder. Det er en tilbagevendende nydelse at hænge disse ting op.

Og gaverne, mmm det var en god aften ! Smukt frugtfad, ur og øreringe fra gemalen, tebog og te fra ungerne, et krydsnøgleapparat (kom bare an strikkegarn) og så det mest fantastiske strikkede sæt fra Anja - tusinde tak, det klæder mig meget og jeg ELSKER boblerne!

Og så kan jeg endelig røbe lidt af julegaverne - der følger billeder meget snart, men allerførst skal lidt af årets nye julepynt vises frem.

 



Og Anjas engle ikke mindst - de prydede både lysekronen og julebordet til stor glæde for de gæster der tog en lille engel med hjem.


Vores filtede gavebånd fungerede perfekt - her den hvide version. Det er ikke sidste gang jeg bruger den ide.

1 kommentar:

  1. nu kommer der lige et dumt spørgsmål .... har du selv hæklet de små søde, søde kagefigurer? hvor kære! Og det andet er jo smukt, som alt hvad du rører ved <3

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...