Velkommen til mit univers - en blandet landhandel med lidt af hvert - lige nu mest håndarbejde

søndag den 13. marts 2011

Så er jeg her igen

Opgaveskrivning, aflevering, Puerto Rico, Århus, fremlæggelse....... Men nu er jeg tilbage i blogland og glæder mig til at se hvad alle andre har bedrevet. Selv har jeg ikke nået meget, men er fuld af ideer og lyst til det kreative. Tænk hvor meget tid jeg burde have når nu opgaven er ude af mit liv. Glæder mig vildt

Og billedet - det er såmænd bare hvad man så når man trådte ud af vores hoteldør i Pueto Rico.

2 kommentarer:

  1. Føj da en fin udsigt! Det må have givet sol og energi til sjæl og krop!
    :) Skønt.

    SvarSlet
  2. Hej
    Fandt lige din superspændende blog.
    Glæder mig til at følge med.
    MVH Jette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...