Velkommen til mit univers - en blandet landhandel med lidt af hvert - lige nu mest håndarbejde

onsdag den 2. februar 2011

Anjas kalender

Nu har hun åbnet, så kan jeg godt lægge foto på af denne måneds gave i Anja's kalender - I februar skal hun strikke klude. Vaskeklude, karklude, alt-muli-klude og måske nogle der bare er klude.

God fornøjelse søde !









Selv har jeg andre planer - fik nok af vaskekludene i kalender-gave-december. Jeg skal snart færdiggøre mit farvestrålende sjal i strømpegarnsrester - det er et skønt håndarbejde og jeg bliver så glad hver gang jeg kigger på det. Tænker at det nok bliver nødvendigt at investere i en kjole der passer til, lyder det ikke rimeligt?
Sekskanterne er næsten klar - og så kommer det hyggelige arbejde med at få dem placeret rigtigt og syet sammen - foreløbig ligger de bare her på gulvet og hver gang en af drengene har været igennem stuen og jokket dem sammen til en bunke (ikke fordi de vil, men fordi de er drenge) omarrangerer jeg dem og ser nye muligheder. I morgen kommer gemalen og så er det slut med den slags tosserier på stuegulvet !

2 kommentarer:

  1. takker ganske rørt.Mig som netop holder så meget af strikkede karklude, faktisk så meget, at al gammel genbrugelig strik, bliver lavet om til denne kanon-køkkenvare
    anja

    SvarSlet
  2. synes det er meget sjovt at du holder af sammensyningen, det er for mig der hvor projekterne går i stå :-) Det er meget sjovere at lave selve strikke/hækle arbejdet. Sjalet ser ud til at blive rigtig godt, så glæder mig til at se det færdige resultat.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...