Velkommen til mit univers - en blandet landhandel med lidt af hvert - lige nu mest håndarbejde

mandag den 21. februar 2011

Jeg har så mange billeder at vise, og så lidt tid til at blogge pga eksamen. Måske jeg bare smider dem på en bunke af gangen de næste dage. Starten går her, med billeder af min hjelmpose der blev færdig inden afgang. Mens vi var deroppe fik jeg lavet en til svigerinden, men glemte at fotografere den. Smart !
Nå, men min egen er lavet i fleece med patchwork og lidt groft broderi. Alle ordene er skiinspirerede - og det er familien her der har stået for input. Det var en fryd at pakke den sammen med de nye støvler...
Emma er gået i gang med en til lillebror - og har planer om noget til sig selv også.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...