Velkommen til mit univers - en blandet landhandel med lidt af hvert - lige nu mest håndarbejde

tirsdag den 1. februar 2011

hænderne klør...

... og der er ingen creme der hjælper ;-)  Det er kreativ kløe og jeg vil bare så gerne i gang, men der står opgave hen over hele mit liv lige nu. Snød dog lidt i aftes efter ugens obligatoriske (og endelig det sidste) gymnasiebesøg. De kan noget med at sælge sig selv de gymnasier, Emma vil gå på dem alle - og fagønskerne er nok til at dække to studenterforløb !!!!  Det svære valg skal træffes inden weekenden er ovre, lige nu er der tæt kapløb mellem to.

Nå, men efter rektortale, korsang og studieliniesnak snød jeg mig lige til en time i sofaen og fik syet snoning på hendes poncho. Hun har selv strikket den, men der skulle en snoning på hætten, som jeg fik "lov" til at klare. Det er på pind 10, så det var ikke så slemt, og nu er den syet på, så mon ikke hun har den på i morgen. Gemalen er kommet til at tage kameraet med sig igen, så jeg er billedløs - men efter weekenden når der ligger 30 nyprintede sider og skinner på mit bord - så skal I bare se løjer.......

1 kommentar:

  1. Bare det dog var min datter, der gad og være kreativ, men hun har nok, bare få'et for meget de sidste 14 år ;-)
    Måske kommer det, jeg venter spændt.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...