Velkommen til mit univers - en blandet landhandel med lidt af hvert - lige nu mest håndarbejde

tirsdag den 8. februar 2011

Jeg er på vej...

...tilbage til den herlige blogverden

Ved godt at jeg har svigtet på det sidste, men nu lysner det snart. Et par uger mere, så er jeg tilbage i fuld form. Vil dog gerne sige tak til alle jer der sørger for mit lille daglige skud inspiration. Det er tidsbegrænset ligesom børnenes spilletid, men medio marts tager jeg revance.... åh hvor skal jeg hygge med PC'en i skødet og alle jeres kreative indslag.

Status i dag ser sådan ud:
Vasketøj - ren og skær nødvendighed
PC - Autoklavestatistikker til arbejdet
huskeseddel - skrevet med småt så det ikke ser for voldsomt ud
Te - ellers gik det aldrig
Opgave - færdig, printet og klar til sidste korrekturlæsning
Stearinlys - Min lille luksus
Notesbog - forberedelse til møde inden aftenvagten

Mit kamera er endelig dukket op - den kære, men til tider distræte, husbond havde efterladt det i en lomme på tasken fra skituren og begravet begge dele under bunkerne i pulterrummet.
Han påstår det ikke var med vilje...
Men nu er det her og så følger der snart en masse billeder, bare ikke i dag, for min tid er vist allerede brugt.

1 kommentar:

  1. Hej Rikke!

    Dejligt at dit kamera er dukket op igen. Det er jo ikke til at undvære :o)

    Kig ind på min blog. Du har vundet i min give away.

    God søndag.
    Kh Randi♥

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...