Velkommen til mit univers - en blandet landhandel med lidt af hvert - lige nu mest håndarbejde

lørdag den 19. marts 2011

Det går forrygende

Åh hvor er det dog dejligt at være færdig med uddannelse. Det har været et spændende forløb, men familielivet er pludselig blevet meget lettere at overskue igen. Masser af sjove projekter venter forude - housewarminggave til Susan og Peter er næsten i hus (ingen billeder endnu) og i aftes lavede Emma prøve på nogle tanker til Milles konfirmationsgave. Det tegner også lovende. - Åh hvor hemmelighedsfuld jeg er, men sådan er det jo med gaver. Der er også andet på pindende der ikke skal nævnes her - men travlt, det har jeg.

Drengene presser på - jeg har lovet dem puder til spillestuen, men er ikke nået længere end til at vaske stoffet. Har et sjal der skal sys sammen og yderligere en gave, der skal fotograferes inden aflevering.

Om lidt skal kajakklubben i svømmehallen til årets første børnetur på vandet - dejligt at det er i lidt varmere vand end søen, så kan man bedre finde rytmen igen... måske der dukker et billede op i aften. Jeg har bagt chokoladeboller til flokken og tager kamera med derned.

Herlig lørdag med sol, familiehygge og god tid, skøøønt !!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...